Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type
  • Nederlands
  • English

Amsterdam expert sinds 1996
eerlijk en persoonlijk advies

De beste prijs/kwaliteit
op maat georganiseerd voor jouw groep

Snel en goed geregeld
1 contactpersoon, 1 draaiboek, 1 factuur

Uitje is succesvol opgeslagen in je favorieten!

Veelgestelde vragen

Heb je al zin in jouw teamuitje? Wij ook! We kunnen ons voorstellen dat je vooraf nog wel vragen hebt. Die kun je uiteraard stellen door ons even te bellen op 020-6260016, via de chat een bericht te sturen, of via het contactformulier. Hieronder verzamelden wij alvast de veelgestelde vragen. Hopelijk staat jouw vraag ertussen.

Aanvragen

We begrijpen dat je graag van tevoren een beetje wilt inschatten wat een uitje of feest gaat kosten. Verrassing: wij weten het ook niet van te voren. Dit komt doordat elk uitje bij ons uniek is. Wij betrekken je graag bij het samenstellen van het ideale uitje of arrangement. Daardoor kunnen wij geen vaste tarieven vermelden, alles is immers afhankelijk van je wensen en ideeën! We maken graag een persoonlijke offerte voor je, waarin al je keuzes, ideeën en vragen zoveel mogelijk zullen worden opgenomen. De offerte is uiteraard nog steeds vrijblijvend! We vinden het heel prettig om telefonisch je wensen door te nemen en je te adviseren over wat leuk is om met jouw groep te doen.

Je kunt heel gemakkelijk activiteiten met elkaar combineren. Omdat wij ook bedrijfsuitjes op maat aanbieden is dit voor ons geen probleem om te realiseren. Je ziet op onze website een hele handige bewaarknop bij elke activiteit. Selecteer deze en je keuzes worden bij Bewaarde Uitjes (rechtsboven op de website) opgeslagen. Ben je klaar met samenstellen, dan kun je daar ook meteen de offerte aanvragen voor jouw combinaties. We bellen je na het aanvragen nog even op om alles door te spreken en te kijken of het compleet is. Samen maken we er dan een prachtige dag voor jouw team van.

Je mag ervan uitgaan dat de meeste uitjes en arrangementen uitvoerbaar zijn op de door jou opgegeven datum. Het kan echter voorkomen dat een van onze partners in Amsterdam op dat moment geen plek heeft voor jouw groep. Wij zorgen altijd voor een passend alternatief als dit het geval is. Aangezien we Amsterdam op ons duimpje kennen, is er gelukkig veel mogelijk. Uiteraard, om teleurstellingen te voorkomen is het altijd goed om zo spoedig mogelijk na het aanvragen van jouw uitje de boeking definitief te maken. Dan ligt alles vast, bij ons en bij de partners waarmee we het uitje uitvoeren.

Algemeen

Dat is in principe geen probleem. Echter, we kunnen uitjes bij een minder aantal personen mogelijk niet voor dezelfde aantrekkelijke prijs aanbieden. Bij een aantal uitjes is het niet mogelijk om dit met minder personen te doen. Twijfel je over het aantal personen, neem dan even contact met ons op. Wij weten van elk uitje wat de mogelijkheden zijn, en nemen de opties graag met je door.

We kunnen je uitje op elke gewenste locatie in Amsterdam verzorgen. We hebben een aantal locaties waar we enthousiast over zijn en dus regelmatig terugkomen. Het is belangrijk dat een locatie aansluit bij jouw groep en jouw uitje. Wij zijn hier expert in en weten de meest bijzondere en uitlopende locaties van Amsterdam te vinden. Geef ons je wensen door en we denken met je mee!

De meeste uitjes en feesten die wij aanbieden, zijn eigen producties. Daar zijn we trots op en jij profiteert ervan. Doordat we in Amsterdam precies waar we moeten zijn voor alles, kunnen we jou volledig ontzorgen én een topervaring bieden. Wij zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is, conform de bevestiging. Kwaliteit, ontzorgen en finesse zijn de belangrijkste uitgangspunten. Wij gaan voor een succesvol bedrijfsuitje waarbij alles klopt en jij en je gasten zorgeloos kunnen genieten. Naast het uitvoeren van een succesvol bedrijfsuitje of bedrijfsfeest verzorgen wij o.a. busvervoer van en naar Amsterdam, hotelovernachtingen in Amsterdam, eventwebsites, fotografen en vergunningen. Iedere wens kan uitgevoerd worden.

Het is natuurlijk wel zo fijn als je gasten uit het buitenland hebt, zij ook zoveel mogelijk meekrijgen van het uitje. Zowel onze gidsen als spelmakers spreken meerdere talen, dus vrijwel alle uitjes, excursies, rondleidingen en arrangementen kunnen ook in diverse talen worden aangeboden. Geef de taalkeuze bij het invullen van je offerteaanvraag aan, zodat wij kunnen adviseren en 100% zekerheid kunnen geven.

Nee hoor. Van verjaardagsfeest tot familiedag, wij organiseren alles! Natuurlijk kun je ook als particulier bij ons terecht. Wij hebben vele klanten die bij ons in het verleden familiedagen of vrijgezellenuitjes hebben geboekt. Ook de rondvaarten (al dan niet met BBQ), workshops of stadsspellen zijn echt ideaal voor families of vriendengroepen. Neem contact met ons op als je opties wilt bespreken.

Dat vinden wij geen probleem. Laat ons even weten wat je zelf wilt verzorgen en wat je daarvoor nodig hebt, wij denken graag met je mee en helpen je waar nodig. Voorbeelden nodig? Bel ons gerust even zodat we kunnen overleggen.

Wij streven er naar om al onze uitjes zo toegankelijk mogelijk te maken. Geef bij het invullen van je offerteaanvraag aan of je gasten met een lichamelijke beperking op jouw uitje verwacht, zodat wij kunnen adviseren en 100% zekerheid kunnen geven.

Wij hanteren bij verschillende uitjes andere prijzen bij grote groepen dan bij kleine groepen. Wil je weten wat dit precies inhoudt voor de prijs, dan adviseren wij je contact met ons op te nemen, waarna wij een uitgebreide offerte op maat voor je samenstellen.

Dat kan zeker. Vaak valt dit voor jou gunstig uit met het oog op de WKR-regeling. Van loods tot de tuin van het bedrijfspand, wij maken van elke locatie een onvergetelijk feestparadijs. We gaan in overleg over je wensen, waarna we samen een plattegrond maken van het terrein. Hoe het precies in z’n werk gaat, leggen we je graag persoonlijk uit. Neem dus gerust even contact op hierover.

Ja, wanneer je met onze eventmanager overlegt over jouw uitje, waarborgt deze onze kwaliteit. Die kwaliteit kunnen we bieden door het inzetten van een spelmaker. Een spelmaker verzorgt het contact met de leveranciers en de locatie en geeft een duidelijke speluitleg aan de groep. Met een spelmaker wordt de beleving volledig benut. Wij nemen de zorgen uit handen en regelen alles tot in de details. Onze spelmaker lost problemen op en begeleidt jullie, zodat alles perfect gaat op jullie uitje.

Jazeker! Ook als het regent gaan we gewoon Amsterdam in! We kunnen eventueel regenponcho’s en paraplu’s regelen en even langer blijven hangen in een kroeg. De stad is ook prachtig als het minder mooi weer is, geloof ons maar! Wil je toch een poging tot verzetten doen, dan kun je 2 dagen van tevoren contact opnemen om nog het een en ander te bespreken. In dit gesprek geven wij aan wat de weersverwachting is. Het weer hebben wij HELAAS niet in eigen hand en aangezien wij je een fantastische dag willen bezorgen, is het van belang dat de weersomstandigheden goed zijn. Op het moment dat er voor een buitenactiviteit wordt gekozen, kan er in overleg, bij slecht weer, voor een alternatieve indoor-activiteit in dezelfde prijsklasse worden gekozen.

Betalingen & Facturen

Na de bevestiging ontvang je de factuur voor jullie uitje. Wij hanteren een betalingstermijn van 20 dagen. De betaling van het geboekte groepsuitje dient voor de desbetreffende datum te zijn voldaan. Particulieren dienen het totale bedrag te voldoen voor de datum van het uitje.

Wij streven ernaar om de factuur uiterlijk 5 werkdagen voor het uitje toe te sturen, samen met het draaiboek. Voorafgaand aan het uitje ontvang je de factuur, deze dient binnen een betalingstermijn van 20 dagen voldaan te zijn. Particulieren dienen het totale bedrag te voldoen voor de datum van het uitje. In het geval van een bedrijfsfeest wordt er in sommige gevallen gewerkt met een aanbetalingsfactuur en een eindfactuur. Dit is in verband met de aanbetalingen richting partners. Bij twijfel kun je altijd contact opnemen, wij weten vaak meteen of dit van toepassing is op jouw evenement.

De factuur dient per bankoverschrijving voldaan te worden. Je ontvangt van ons altijd tijdig een factuur, gebaseerd op de informatie die je aanlevert. Het is mogelijk om de factuur op naam te zetten van een rechtsgeldig persoon binnen het bedrijf. Je bent in de mogelijkheid om, mits gewenst, alle consumpties op locatie met cash of met kaart af te rekenen. Dit geldt echter niet voor de kosten van het evenement zelf.

Dat kan zeker. Graag ontvangen wij daarnaast je e-mailadres, zo kunnen we je berichten omtrent de status van de factuur.

De arrangementen worden betaald via de factuur, maar eventuele extra opties op de dag zelf kunnen alleen per pin afgenomen worden. Ook is het mogelijk om de extra opties achteraf per factuur aan Puur* Amsterdam te betalen. Hiervoor brengen wij wel €17,50 administratiekosten in rekening.

Bevestiging

Als je helemaal tevreden bent over de offerte, sturen wij een bevestigingsformulier. Het uitje is bevestigd zodra het ingevulde en ondertekende formulier retour is gestuurd.

Bij het bevestigen/plaatsen van de reservering geef je het definitief aantal personen door. Vanaf de bevestiging tot een week voor aanvang van het uitje/reservering kun je dit aantal met maximaal 10% naar beneden bijstellen (wijzigingen naar boven worden in overleg bekeken). Latere wijzigingen (binnen een week voor aanvang van uitje/reservering) m.b.t. het naar beneden bijstellen van het aantal personen worden niet doorgevoerd.

10 dagen voor het uitje of feest ontvangen wij graag de dieetwensen. Zo kunnen wij onze catering- of locatiepartner tijdig informeren. Zo kunnen we garanderen dat er altijd opties zijn die aan de dieetwensen van de groep voldoen.

Ja dat is mogelijk, tot uiterlijk 7 dagen voor aanvang van je uitje. Het komt wel eens voor dat een evenement door de opdrachtgever verplaats wordt. Wij stellen ons hier flexibel in op en bellen gelijk onze partners om de nieuwe datum te bevestigen. Wil je wel boeken maar weet je nog niet zeker op welke exacte data? Geen probleem, ook dan kunnen we (vaak) een offerte voor je opstellen en de datum later vaststellen.

Wanneer je bij de boeking hebt gekozen voor onze annuleringsverzekering, dan kun je deze kosteloos annuleren. Mocht je niet hebben gekozen voor een annuleringsverzekering en toch het uitje af willen zeggen, dan worden hier vooraf vastgestelde kosten voor in rekening gebracht. Dit omdat wij ook bevestigen bij onze partners, en een afzegging doorberekend wordt. Voor meer informatie over deze annuleringsverzekering of de kosten bij annulering zonder verzekering kun je onze algemene voorwaarden raadplegen.

Binnen 14 dagen ontvangen wij de bevestiging graag retour. Dit is namelijk hoe lang we een optie vast kunnen houden bij onze partners voordat deze vervalt. Wanneer je de bevestiging retourneert, leggen wij de partners en locatie(s) vast.

Corona-maatregelen

  • Was vaak je handen. Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog. Gebruik papieren zakdoekjes om je neus te snuiten en gooi deze daarna weg. Schud geen handen. Houd 1,5 meter afstand van anderen.
  • Blijf thuis bij verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, of lichte hoest. Heb je ook koorts en/of benauwdheid of heeft een van je huisgenoten deze klachten? Blijf ook dan thuis. Ook smaak- en reukverlies kan een symptoom zijn.

Er gaat niets boven een real life ontmoeting. Uiteraard zijn digitale uitjes ook mogelijk, maar dat kan niet tippen aan het menselijke contact. Het is gezelliger, contact leggen gaat makkelijker, er is meer beleving en je kunt genieten van heerlijke catering, omgeving en entertainment.

Zeker als je na lange tijd elkaar weer eens in het echt wilt ontmoeten, is een uitje op 1,5 meter afstand heel erg aan te raden. Zo vergeet je even de afgelopen periode en kun je samen genieten, lachen, spelen en weer met positieve energie verder als team. Dat gaat daarna zelfs digitaal stukken beter!

Een terechte vraag in deze periode, maar eigenlijk altijd al! Het is prettig om te weten dat alles voordat jij het gebruikt gewoon schoon is. Daar zorgen we altijd voor. De locatie en de materialen zullen grondig schoongemaakt en gedesinfecteerd worden. Dit zal vlak voor aanvang nogmaals gebeuren. Ook na afloop worden de ruimte en materialen opnieuw schoongemaakt en gedesinfecteerd. Ook zorgen wij voor voldoende hygiënematerialen als zeep en desinfecterende handgel. Wij zullen de gasten attent maken op het belang van handen wassen. We zorgen daarnaast dat materialen waar mogelijk niet of nauwelijks door meer dan 1 persoon hoeven worden aangeraakt. Zo begin je met frisse energie aan je uitje en kun je lekker genieten met en van elkaar.

Ons personeel zal, zodra iedereen binnen is, een korte uitleg geven over de maatregelen en welke regels er gelden.

We zorgen er graag voor dat jij met je groep zorgeloos kunt genieten van een uitje of iets anders wat je bij ons boekt. Ons team is voorzien van hygiënische hulpmiddelen (denk aan handschoentjes). Daarnaast wassen of ontsmetten begeleiders iedere 30 minuten hun handen en worden alle materialen meerdere keren gereinigd voor jij het in handen krijgt. Op locaties is vaak ook desinfectiegel aanwezig.

Vanuit de evenementenbranche zijn er protocollen beschikbaar gemaakt, waar ook wij ons graag aan houden. Als alles goed geregeld is, hoef jij je er immers niet druk om te maken en kun je genieten van het samenzijn met jouw groep. Een korte samenvatting van wat wij doen om jou te ontzorgen:

In alle binnenlocaties hebben wij met looplijnen aangegeven waar je kunt lopen. Ook zijn stoelen en tafels zo geplaatst dat er voldoende afstand tussen iedereen gewaarborgd kan worden. Daarnaast vragen wij je om 1,5 meter afstand aan te houden tot andere gasten en onze medewerkers.

Onze corona-proof uitjes zijn er daarnaast op ingericht om ook met 1,5 meter afstand en hygiënemaatregelen ontzettend tof te zijn. Onze medewerkers zien er op toe dat de afstand wordt gewaarborgd. Daarnaast ben je ook als boeker verantwoordelijk voor het team dat meekomt en vragen wij jou om ook een oogje in het zeil te houden. Samen zorgen we ervoor dat iedereen kan genieten en dat het uitje een groot succes wordt!

Bij een uitje hoort bijna vanzelfsprekend ook lekker eten. Samen napraten over het uitje, lachen om verhalen van collega’s, familie of vrienden, het wordt allemaal lekkerder met een hapje en een drankje erbij. We bieden daarom nog steeds graag catering aan waar mogelijk. Per uitje zal gekeken worden welke mogelijkheden er zijn m.b.t. het afnemen van catering. We zien er natuurlijk toe op dat alles volgens richtlijnen wordt aangeboden, zodat je onbezorgd kunt genieten van alles.

Offerte

Nee, onze offertes zijn geheel vrijblijvend. Ook het contact met onze eventmanagers en het bellen naar ons kantoor is kosteloos. Samen bespreken we je wensen, waarna wij net zo lang door blijven gaan tot we het perfecte uitje voor je hebben.

In de offerte vind je een duidelijk overzicht van de onderdelen die inclusief zijn. Over het algemeen zijn de locatie, spelmaker(s) en de spelmaterialen altijd inbegrepen, mits van toepassing op het door jou gekozen uitje. Ook zit er bij sommige uitjes al een drankje en een hapje inbegrepen. Bij elk uitje op de website staat een kopje ”inclusief” met daarin een duidelijke opsomming.

Wij streven ernaar om de offerte binnen 5 werkdagen toe te sturen. Omdat wij elk uitje op maat organiseren, zijn wij ook afhankelijk van de reactiesnelheid van onze partners. Heb je de offerte eerder nodig? Geef het ons aan, dan proberen we daar rekening mee te houden.

Heb je zelf een leuk idee? Geen probleem! Vertel ons je wensen en wij gaan kijken hoe we deze kunnen uitvoeren. Wij zijn expert op het gebied van op maat (bedrijfs)uitjes en events, dit betekent dat geen wens ons te gek is. Wij denken graag met je mee om het perfecte uitje samen te stellen.

Nee, de prijs in de offerte staat vast. De kosten veranderen (meestal) pas als je een wijziging doorgeeft, denk bijvoorbeeld aan het verhogen of verlagen van het groepsaantal. Wij proberen dit altijd zo veel mogelijk te voorkomen, maar zijn daarin ook afhankelijk van onze leveranciers en partners.

Dat is zeker mogelijk! We maken graag kennis met je. Wel vinden wij het fijn om eerst even telefonisch contact te hebben zodat we ons kunnen voorbereiden. Op deze manier kunnen we samen het beste uit de ontmoeting halen en hopelijk gelijk tot mooie ideeën komen. Je bent van harte welkom op ons kantoor in Amsterdam, maar we komen ook met liefde naar jou toe.

Stuur een e-mail of bel ons, dan passen wij de offerte zo snel mogelijk aan. Samen overleggen we de aanpassingen en de eventuele invloed die dat heeft op de prijs. Daarna krijg je een nieuwe offerte in je mail, zo heb je altijd een laatste correcte versie in je mailbox.

Organisatie

Jazeker. Ondanks dat wij het meeste ervaring hebben in Nederland bieden wij onze services ook aan over de grens. Daarnaast kunnen wij ook het vervoer, de overnachting(en) en alle eventuele randzaken zoals verzekeringen voor je regelen. Wij nemen je de zorgen uit handen.

We zitten niet vast aan locaties. Je bent daarom vrij om zelf een locatie te kiezen. Wij adviseren je graag in welke locaties wij zelf kennen, maar zijn flexibel en nieuwsgierig naar welke opties je eventueel zelf in gedachten hebt. Houd er wel rekening mee dat niet elk uitje op elke locatie uitgevoerd kan worden.

Reclameren & Annuleren

Wat vervelend dat er iets is gebeurd! We begrijpen dat je hoofd wellicht even niet ernaar staat om samen te komen. Wanneer je bij de boeking hebt gekozen voor onze annuleringsverzekering, dan kun je deze kosteloos annuleren. Mocht je niet hebben gekozen voor een annuleringsverzekering en toch het uitje af willen zeggen, dan worden hier vooraf vastgestelde kosten voor in rekening gebracht. Voor meer informatie over deze annuleringsverzekering of de kosten bij annulering zonder verzekering kun je onze algemene voorwaarden raadplegen. Verplaatsen is onder bepaalde voorwaarden eventueel wel mogelijk. We hopen je dan toch gewoon te kunnen ontvangen op een ander moment.

Wat naar dat er iets niet helemaal goed is gegaan. Dat is natuurlijk helemaal niet de bedoeling. We streven ernaar om alles voor, tijdens en na jouw uitje helemaal naar je zin te maken. We begrijpen het natuurlijk dat je het toch even kwijt wilt. We kunnen er geen tijd aan geven, maar we streven ernaar om zo snel als het kan contact te zoeken met alle betrokken partijen om samen naar een oplossing te zoeken. We houden je actief op de hoogte van de status.

Als er iets gebeurt tijdens een uitje waar je twijfels over hebt, is dat nooit leuk. Als er iets gebeurt tijdens een uitje, kun je uiteraard overleggen met de spelmaker. De meeste problemen zijn in goed overleg prima op te lossen. Na het uitje of feest kun je ook contact opnemen met de eventmanager waarmee je contact hebt gehad voorafgaand aan het uitje. Graag werken we samen tot een oplossing, wij nemen je feedback serieus en nemen hier dan ook de tijd voor. Je kunt ons altijd bellen op 020-6260016 of een mail sturen via de contactpagina.

Wat jammer dat er iets tussen is gekomen! Naar een uitje kijk je toch altijd samen uit. Als je er echt niets aan kunt doen en je moet het annuleren, willen wij graag (een week voor de gereserveerde datum) in overleg het uitje verplaatsen naar een andere datum. Dan heb je toch nog iets om naar uit te kijken. Annuleren kan alleen op voorwaarde van vooraf gedefinieerde annuleringskosten of met een annuleringsverzekering, zoals vastgelegd in onze algemene voorwaarden. We hopen je uiteraard gewoon te kunnen ontvangen binnenkort!

Services

Als je van verder moet komen, is het extra gezellig en handig om ook een overnachting te regelen. Dat kan. Wij zoeken en boeken graag een goed hotel in de regio. Wij hebben meerdere betrouwbare partners. Je uitje valt dan wel onder een pakketreis en daarvoor geldt een garantiestelling. Meer over pakketreizen. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken!

Een uitje, feest of festival begint al bij de voorpret! En daar hoort de uitnodiging ook bij. Simpel een mail met agenda rondsturen is een optie, maar dat kan leuker. Omdat wij al tientallen jaren weten hoe je evenementen en uitjes echt leuk maakt, weten we ook hoe je een uitnodiging kan vormgeven. Geheel in stijl maakt onze ontwerpafdeling een unieke uitnodiging. Deze kan zowel digitaal (meestal gratis) als hardcopy verstuurd worden. En daar hoeft het niet bij te blijven, want we zijn behoorlijk creatief in hoe we die uitnodigingen uiteindelijk aan jouw gasten tonen…Vraag naar de mogelijkheden, we brainstormen graag met je mee!

Het is wel handig dat wanneer je een leuk uitje hebt geboekt, iedereen ook op de gewenste locatie kan komen. Zeker nu het OV misschien wat uitdagend is, is een andere oplossing wel zo praktisch. Bij ons is vervoer zo geregeld! Van touringbus tot stadsfiets, en van solexmotoren tot limousine. Wij hebben overal partners en denken graag met je mee. Wij zorgen dat het vervoer op de juiste plek klaarstaat, en dat jullie moeiteloos van A naar B worden verplaatst. Met inachtneming van richtlijnen waar nodig uiteraard. Vraag naar de mogelijkheden via chat (rechtsonder op deze website), of bel of mail even.

Met Puur* Amsterdam ben je verzekerd van een uitje dat tot in de puntjes is voorbereid. Toch kan er iets gebeuren waardoor het uitje geannuleerd moet worden. Puur* Amsterdam biedt de mogelijkheid om eenvoudig een annuleringsverzekering af te sluiten. Dit kun je aangeven bij je offerte-aanvraag of tijdens het contact wat je gaat hebben met onze eventplanners. Voor grotere evenementen die je bij ons boekt is het mogelijk om een evenementenverzekering af te sluiten. Vraag naar de mogelijkheden!

Even afhankelijk van de locatie van het uitje is het wellicht mogelijk om te parkeren. Van te voren inventariseren wij of je met de auto zou willen komen of dat er ander vervoer nodig is. Aangezien veel uitjes op diverse locaties mogelijk zijn, kunnen wij rekening houden met die voorkeuren en de locatie erop aanpassen. Wij voorzien je van het beste parkeeradvies in de omgeving van de locatie van de activiteit. Helemaal luxe doen? Dan verzorgen wij valet parking of pendelbusjes.

Uitvoering

Veel uitjes starten in het centrum van Amsterdam, maar dit is volledig afhankelijk van het gekozen arrangement. Wij maken alles op maat, dus we kunnen rekening houden met je voorkeur. We zullen je op tijd op de hoogte stellen van het juiste vertrekpunt. De start en eindtijd bepaal je helemaal zelf! Uiteraard is de begintijd deels afhankelijk van het gekozen arrangement, maar in principe beginnen de activiteiten wanneer jij dat wilt.

Ook een draaiboek hoort bij de voorpret. Met een draaiboek weet je zeker dat alles goed geregeld is en dat alles volgens afspraak wordt uitgevoerd. Daarom ontvang je enkele dagen van tevoren van ons een draaiboek met daarin nogmaals het overzicht van de locatie, activiteiten, het programma en eventuele bijzonderheden. Ook staat hier de naam en het nummer van je contactpersoon op de dag van het evenement in vermeld.

Wij nemen alle zorg uit handen waardoor je niets hoeft te doen. Houd je toch liever een oogje in het zeil? Dan ben je welkom om voor aanvang even te kijken of alles naar wens is. Houd er rekening mee dat we dan misschien bezig zijn met alle puntjes op de i te zetten. Als het noodzakelijk is dat er bij de voorbereiding iemand van jouw groep aanwezig is, bespreken we dit van tevoren.

Op de dag van het uitje heb je contact met onze spelmaker of gids, deze persoon is er op de dag zelf bij. Daarnaast kun je ook telefonisch contact met je persoonlijke boekingsmedewerker opnemen, mits binnen kantooruren. Buiten kantooruren en toch een dringende vraag? Bel ons noodnummer. Dit noodnummer wordt gedeeld in het draaiboek.

Wij zijn, samen met onze partners, al eerder op de locatie voor de opbouw. Als alles klaar staat geven wij alle medewerkers een uitgebreide briefing. Daarna weet iedereen wat hij of zij moet doen om er een succesvol uitje van te maken. Doorgaans hoef je met jouw groep alleen op het aangegeven moment te komen opdagen, en te genieten van de dag!

Alle activiteiten worden begeleid door professionele instructeurs. Zij zijn opgeleid en zijn bekend met eventuele risico’s die de activiteiten met zich meebrengen. Bij buitenactiviteiten neemt de spelmaker altijd een goed gevulde tas EHBO-materialen mee.

Bij ons kom je zeker aan je stappen! Stel die stappenteller maar een beetje hoger in. Maar geen zorgen, als je niet wilt of kunt lopen, hoeft dat zeker niet. Van te voren al bekijken we even samen wat de mogelijkheden zijn qua locaties voor diverse activiteiten en hoe dat met vervoer gaat. Als je een arrangement hebt geboekt waarin activiteiten zijn gepland op meerdere locaties, zorgen we er uiteraard voor dat je komt waar je moet zijn. We regelen eventueel busjes, fietsen, solexen, wat er maar handig én leuk is. Onze gidsen en spelmakers begeleiden je van het ene punt naar het andere. Je ontvangt in ieder geval altijd een routebeschrijving van ons, zo weet je altijd waar je moet zijn.

WKR

Naast de vrije ruimte tot 1,2% van de totale loonsom is er ook nog sprake van een aantal vrijstellingen. Deze gaan, onder bepaalde voorwaarden, niet ten koste van de vrije ruimte. Onder deze vrijstellingen vallen onder andere cursussen, trainingen, congressen en opleidingskosten voor het personeel.

Het belangrijkste doel van onze uitjes is de verbondenheid tussen de gasten te versterken. Goed contact tussen de personeelsleden zorgt immers voor een goede werkomgeving. Deze waardes worden erkend als wkr-proof, en dus kun je soms een deel van je kosten vergoeden.

WKR staat voor werkkostenregeling. Bij de werkkostenregeling kunnen werkgevers onbelaste vergoedingen aan hun personeel geven zoals kerstpakketten of een personeelsuitje. Er geldt hierbij een maximum totaalbedrag van 1,2% van de totale loonsom. Daarboven moet de werkgever extra belasting betalen.

In het algemeen zijn alle kosten voor een bedrijfsuitje fiscaal aftrekbaar. De belastingdienst zal toetsen of de kosten redelijk zijn. Het uitje moet openstaan voor tenminste 75% van het personeel. Dit mag ook gelezen worden als; 75% van de medewerkers die behoren tot een bepaald team binnen het bedrijf.